Vems är...

Vems är problemet... var frågan vi fick med oss efter konflikthanteringskursen ikväll, den är väldigt relevant!
Det är bara jag själv som kan lösa mina egna problem var även det ett konkret tips. Faktiskt väldigt givande och tänkvärd kurs som var. Nästa kurstillfälle är i början av November! ser fram emot det.

Följde efter det hem till min kompis å hämtade en bok som skulle lämnas in på campus biblan! Tar med den imorgon när jag hämtar en bok till mig.

Har talat med min resekompis och vi har bestämt oss för att beställa de biljetter som vi hittade på nätet...
Så jo du anonyma kommentator... vi har kollat nätet!!! Men vi visste inte om det kunde skilja nåt i pris... Därför ville vi kolal upp det... Å jag vet även kära läsare... att det är ett evigt tjat om dessa biljetter å resan å allt... Sorry... men det är väl på nåt sätt min mentala förberedelse...

Nu ska jag försöka skriva min opponeringstext...
kanske sparar lite till imorgon!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha....det var jag. Inte så anonym, har bara en dator som slutat fylla i automatiskt så jag glömmer det hela tiden.

Menade inte att förringa din kunskap om biljetter på nätet, framgick bara inte riktigt för MEJ att ni kollat där. Jag är ju lite trög som vi alla vet. :) Kram

2008-10-21 @ 20:58:10
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0