Vilken dag det blev!

Ja vilken dag det blev!
Sov ända till kl 8... länge för att vara mig... sen vara lite nervös för tentaresultatet, plocka lite, plocka undan tvätten, duscha, fortsätta vara lite nervös, lunch bjudning!
Sen så kom beskedet....
JAG KLARADE TENTAN! En oerhörd lättnad! Ännu en kurs som man kan lägga bakom sig även fast det var lite segt... må jag säga, mycket tankeverksamhet som gått dit!

Sen så blev det att åka till scouterna! Idag hade vi naturruta! Det gick fint!

Sen hem och kolla lite på room service... ahh jag vill ha hantverkarkunskaper och idéer som de inredarna!
zappade över på idol! Åhh LouLou har en grym röst och ett sound i sig som är helt fantastiskt! Mer av henne vill jag se och höra!

Nu blir det att njuta lite.... imorgon blir det handledarträff! Jippie! undra vad vi kommer fram till!

Anna: Tanzania resan är just nu 6 veckor som det ser ut! 4 veckor som volontär och 2 som turist!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis igen! :) Kram

2008-10-01 @ 23:10:02
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0