Åhh.. Tanzania

Denna dag har haft innehåll av både skolarbete och lite hemma pyssel, men även en hel del tankar kring Tanzania resan! Längtar som en tok! Har sänt över min ansökan till min kompis som ska med... så hon kan hjälpa mig att få rätt på alla engelska ord!
Å så att vi kan skicka in dem den här veckan! Så vi kan beställa flygbiljetter! Då är det på riktigt... Min eventuella handledare tyckte mitt ämne skulle vara intressant!  så det ska som sagt fixas till lite! Hoppas jag får lite mer klarhet i det under veckan...

Har även suttit vid datorn å talat med lite kompisar å sen så ringde mamma!

Nu har det blivit shrek ikväll och lite sådär.... ska snart gå å lägga mig... föreläsnignen börjar redan kl 8 imorgon... tidigt...

Imorgon blir det ju syjunta! Härligt!

Kom precis påa t tjag ahr disk kvar ju.... ops...

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0