Ahhh...

Nu känner jag bara för å lägga mig under täcket å sova! Bara vara å ta de lugnt... Har visserligen tagit det lugnt nu i eftermiddag. Planerat lite för vfu´n stryckit lite... vilat lite och kollat igenom vad som sker på scouterna ikväll... Jag ska ha hand om eldstationen. Scouterna ska få lära sig olika eldar, å de lite äldre scouterna ska få göra en mer praktisk övning.
Men som sagt ska ärligheten fram så vill jag bara vara hemma!
Men det är då det är viktigt att göra saker, för det är då man behöver komma ut och träffa folk.
Imorgon kväll blir det ju att vara hemma dock med tvättid så det är ju skönt å veta vad man gör!
Som jag sagt till mig själv. Klarar jag de här två dagarna, så klarar jag allt. För sen är det helg! Gött!
Känns helt okej fast jag har litteratur att läsa! men vi är inte där än!

Har även torkat klart svampen med hjälp av lite värme på ugnen... för varje gång man har gått från lägenheten och kommit tillbaka så är det en liten suspekt doft som möter en... typ sötsurt... fast ändå inte sopdoft... Låter hur äckligt som helst...
Hörde igår om en hund som varit instängd i ett kök med murklor (giftig svampsort) under en dag. och den var medvetslös när husse och matte kom hem så det var raka vägen till vetrinären... Så jag funderar på om det på något sätt bildas gaser av nåt slag när svamp torkar... Därav att jag är lite tung i huvudet...
Men det kan ju bero på andra skäl!?!?!

Nu blir det att ladda, ska försöka att inte bli så sen ikväll från scouterna. det har en tendens att dra ut på tiden när vi ledare sitter efteråt å snackar... men det är väl det som kallas ledarvård!?

Ha en go onsdags kväll

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en skoj kväll men glöm inte vila och vårda själen! Det är viktigt!

2008-09-17 @ 19:25:12
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0