Bra upplägg...

Hihi har idag kommit fram till ett bra sätt för mig att plugga... det var på tiden...
40 minuter läsa sen göra något helt annat. Har idag skrivit en lista över saker som bör göras... ex. diska... betala räkningarna... hänga upp och sortera kläder.... röja upp på borden...
När jag har läst i 40 minuter så ringer min timer... då läser jag till lämpligt ställe...  gör något från min lista.
De flesta aktiviteter kanske tar 15-20 minuter men det räcker för att man ska orka läsa 40 minuter till.

Jaja att blogga står inte på min "att göra" lista men jag ville ändå dela med mig av detta tips! Som omd et vore nåt nytt... men det kanske får nån inspererad... Man får lixom bra saker gjorda och man orkar hålla fokus... än så länge.

Nu väntas 40 minuters läsning sen ska jag smörja in mina vandringskängor! (intresseklubben gör vågen!!)

Ha en fortsatt bra lördag!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0