Dagen innan dagen...

Så har jag kommit hem från kvällens syjunta! Trevligt givande och gott som vanligt när vi träffas! Fick äntligen till en "kant" på min virkade lilla korg! Får se om jag blir klar under veckan....

Imorgon gäller det då ska jag ge järnet på tentan...

Igår fick jag lite tips på hur jag skall agera i framtiden: Jag skall inte styra och bestämma så mycket och jag skall vara mig själv.
Det enda jag har är mig själv och jag är mig själv i de allra flesta situationer, där jag kanske skulle kunna smita ifrån det är situationer där jag inte känner mig bekväm. Vilket är fåtal situationer... men det fick mig att tänka till iallafall...
Sen att styra människor är inte min grej utan mer ge människor alternativ på synvinklar, ge hållbara argument för mitt sätt att säga och göra saker. Sen kan jag tycka att mitt sätt att göra vissa saker är mer hållbart än andras å då säger jag även det. eller jag vill iallafall påstå det!

Dagens funderare: I vilka situationer känner du dig obekväm?

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till imorrn, det fixar du! KRAM

2008-09-16 @ 16:32:46
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0