Det finns hopp...

Hallåhej!

Vilken härlig dag!
Har som sagt lyckats maila en del sånadär "måste maila" mail. Och fått positiva svar! Så härligt!
Det rör på sig! Så gött!
Har på eftermiddagen lyckats knåpa ihop ett kort till en kompis som tar sin examen imorgon! Lyllos henne!
Att hon tar examen alltså.... inte att hon får ett kort! Förhoppningsvis om posten sköter sitt uppdrag!

Var även och lunchade med några vänner och det var väldigt roligt och en LÅÅÅNNNGGGG lunch blev det kom hem vid halv fyra tiden!

Borde kanske ha läst lite mer.... men jag har ju helgen på mig....
Ikväll så fick jag även rycket att baka bröd.... så nu håller det på å jäser. Ska bli gott med nybakt sedan, nytt recept är det oxå!

Dagens funderare: Hur vet man att man har gjort rätt fast man gjort fel?

Kram på er mina fantastiska vänner

Kommentarer
Postat av: Marie

Om man inte känner att man gjort rätt så har man nog inte det, osv... Vad är det du gjort?? KRAM

2008-09-25 @ 19:38:18
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Madde

Åhh va duktig du är som bakar! Härligt med långlunch på stan.. Å du.. Jag ligger efter med läsningen så det skriker om det. Men jag o Sara (som är i min arbgr nu) pratade om att vi kanske kunde sitta några stycken ihop o bena ut begreppen till tentan på måndagen innan tentan.. Vill du joina oss? Kram!

2008-09-25 @ 22:31:48
URL: http://mengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0