Ett försök....

Hallåhej!

Så var man här igen för att ge det ett nytt försök till att blogga lite oftare... Det är ju skoj å läsa andras bloggar så avrför inte fortsätta på sin egen.

Vill ha något återkommande tema på min blogg så man ser någon slags röd tråd...

Det som ligger framför mig är eventuellt en resa till Tanzania i Januari. Det enda som talar emot den resan är att jag inte ska komma på något bra c-uppsats ämne, har tänkt att samla in material till den där. Men resan på väg mot själva resan kan ni få ta del av. Tips och råd mottages gärna!

Dagens funderare är ett annat tema som jag vill återuppta, viktigt att tänka till på både stora och små saker.

Sen så vill jag kanske fördjupa mig i inrednings detaljer och lite fiffiga saker tips som jag producerar eller får ta del av...

Vad tror ni om det?

Dagen i norrköping har varit bra, imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter

Dagens funderare: Har bloggandet någon betydelse?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Bloggandet har ofta en stor betydelse för en själv, känner jag iaf. Om det har betydelse för andra så äre en bonus för mej. Din blogg har betydelse. Blev glad när jag såg att du återupptagit den! KRAMEN

2008-09-11 @ 21:22:04
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0