Fredag...

Dagen började tidigt med cykeltur till vfu´n, lugn dag där. Hade bestämt träff med en kompis i samma stadsdel så vi möttes på sockerbagaren för inköp av fikabröd! Supergott!
Vi delade på en budapestbakelse och en tripelchoko... å en chokladboll! Längesen jag sötfikade sådär rejält.
Väl hemma hos min kompis fikade vi som sagt och sen begav vi oss ut på en liten promenad i området. Den såkallade "finare" delen av Norrköping.
Gott att röra på sig och få lite frisk luft. Väl tillbaka i huset som min kompis "passar" så tittade vi lite på tv. Å sen blev det att laga mat tillsammans! Åhh så trevligt och gott var det.

Cyklade hem vid 20 tiden. Diskade och laddade dvd med filmen Att göra en pudel som jag fick låna av min kompis!
Åhhh den var så söt! Verkligen en skön film. Svensk dessutom, de brukar vara så gråa och mörka men den här var färgglad!
Gillar färgglada filmer och att det var bra musik i den!
Den har ju några år på nacken! Men den håller! HAr inte sett den förut!

Nu blir det snart att sova tror jag!
Ska upp och skriva och läsa imorgon. Bör även köra ett varv med dammsugaren! Vore gott å få fint inför helgen....

Kram på er alla!

Dagens funderare: Hur tänker man när man placerar ett timmerhus i ett bostadsområde där det mestadels är stenvillor och modernare design på villorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0