Fyller livet

Hallåhej!

Jag hoppas att jag fyller mitt liv med liv, efter min önskan och vilja och med saker som jag tror mig må bra av. Vilket jag känner att jag gör nu!
De där sakerna kan ju skilja sig åt, så därav ska man inte fundera på om man har ett "tråkigt" liv, för det är verkligen inte det jag vill förmedla. På nåt sätt så blir det så skumt eftersom det är vm i stora Ilandsproblem egentligen, när man har fullt med aktiviteter... Det lilla tokiga är ju i mitt fall att det mesta ska ske typ på samma tid å sen så är jag ju tidsoptimist i vissa lägen!
Vilket drabbar andra ibland... inte okej!

Idag var det vikarie titeln som gällde! Skoj! På vägen hem så lämnade jag tillbaka lite böcker till campus biblan! det var på tiden som de kanske skulle ha uttryckt sig...

Ikväll har det blivit lite läsa lite tv och lite telefon!

En kopp te snart å jag är klar för nattens sömn!

Har även insett eller det visste jag ju redan men jag är lycklig och stolt över mina vänner! Men det känns som jag "glömmer" bort det ibland!
Men jag ska försöka bli bättre!

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Marie

JAG känner mej inte glömd iaf! Hoppas inte du gör det heller även om jag är KASS på att höra av mej!! Vet förresten faktiskt inte vem som spelar på Arvika-mârten men jag vet att Christoffer Hiding kommer nån helg efter på Faith-08. Det är det enda jag vet om hösten...:) KRAM

2008-09-23 @ 22:01:02
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0