Gränser...

Hejsan mina vänner!

Här har ni en glad Maja som tycker livet är himla gött, har varit en bra dag. Lite skola lite hemma lite scouting.
Föreläsning där jag fick stå upp för mitt värmlandska ursprung! Klart man är stolt värmlänning. Dock så fick jag ju "stå" ut med att en dikt på mål fick lite östgöta inslag... sådär... kan jag säga att det kändes. Men det var skoj!

Dagens funderare är kanske något otippad.... Men vad och hur långt skall föräldragränser gå? Det är en fråga som slagit mig idag. Hur "principfast" får man bli som förälder? Har hört någon säga: minns inte vem... "Men att bli förälder det är att innebär att man får släppa på sina principer, för det funkar inte ändå"...

Ja fundera på den ni!

Det ska jag göra!

Imorgon blir det Lunchdate med två kompisar! Ska bli så skoj! Den ena är gravid å henen har jag inte träffat sen i början av Juni! Så det ska bli extra roligt att träffa henne!

Sen så blir det ju naturligtvis skola! Självstudier som det så fint heter...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du hitta till min blogg! :)

Det är toppen med mig, lite trött bara, hehe. Hur är det med dig? Kramar

2008-09-25 @ 07:22:17
URL: http://johannarylander.devote.se
Postat av: Marie

Härligt att du är glad! Har inte så mycket å säga om det där med föäldrar och principer, har inte vart där än. Men man kan ju inte släppa på dom, är inte det att curla? Ha en fin dag! KRAM

2008-09-25 @ 09:35:15
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0