Helg?

Hallåhej!
Så var det äntligen fredag, min favorit dag!
Har varit i skolan och haft seminarium om olika läsinlärningsmetoder, sen blev det en sväng till biblan för at thämta en bok och ett examensarbete som jag hade beställt. Nu kanske jag har nåt ämne på G till c-uppsatsen... ska klura lite på det... sen ringde jag en kompis som hade försökt nå mig under seminariet å hon undrade om jag var på skolan så kunde vi mötas där. Jag hade ju även bestämt med en annan kompis att luncha på stan men alla parter väntade så förstående så det ordnade sig.
Efter en pastasallad så blev det lite shopping... å sen gå hem för att ta tag i tenta plugg och inplastning av kurslitteratur...
Vilket är en konst i sig att plasta in böcker med självhäftande plast.
Fast jag använder linjal....

Ikväll har jag inte riktigt bestämt mig än.... antingen ska jag plugga eller så tar jag min pysselkväll ikväll. Har bestämt mig för att ha en pysselkväll i veckan. Att plugga låter lite tragiskt. Men det måste göras.

Jaja det visar sig!

Go fredag på er alla!

Kram på er
Dagens funderare: Hur plastar man bäst in böcker... utan att det blir luftbubblor/luftstreck emellan boken och plasten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0