Kvällen på lördag!

Hejsan!

Så var det en härlig kväll! Jag har bakat pizza och hallon cheeskake muffins! Gott! Blev muffins och kaffe till efterrätt! inte helt fel!

Dagen har varit bra, en härlig dag!
Jag har som skrivits förut fått mycket gjort!
Har även fått lite positiva besked kring lite frågetecken ang c-uppsatsen SÅ GÖTT!! Det lixom rör på sig!
Ska ta tag i stipendieansökningar. vore gött å få in lite av kostnaderna som blir kring resan till Tanzania! Bara jag kan få ett mer avgränsat område av mitt ämne. Lättare att argumentera för att man ska få ta del av eventuella stipendier.

Dock så har sanningen gått upp för mig att jag kommer ha en mattetenta  att göra när jag kommer hem!  Eftersom mitt utresedatum är 4 dagar före tentan. jaja det ordnar sig.

Dagens funderare: Jag vill bli bättre på att blogga... Men jag vet inte hur jag ska göra... Tips mottages gärna!


Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0