Lill lördag...

Kallas tydligen den här dagen!
Jag kan kanske hålla med om det ibland.
Men idag känns det inte aktuellt. Har en hel del skolarbete framför mig.
Först och främst efter seminariet idag skall jag ta tag i VFU-uppgifterna, ska ju ut torsdag, fredag, måndag.
Så det kommer bli pressat schema med uppgifter. Men jag längtar till helgen då jag förhoppningsvis ska ut i skogen å plocka svamp!! Å sen blir det att läsa lite böcker... men det känns helt okej och hanterbart.

Nu blir det frukost och lite "skumma" igenom boken till seminariet...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Synd på mârten! Får se om vi kommer iväg mot arvika så vi kan ses då iaf. KRAM

2008-09-17 @ 19:23:15
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0