Måndag!

Så var det måndag... det härliga med måndagar är att då vet man att man överlevt en vecka till!
Idag var det föreläsning redan kl 8, sen som jag var så tänkte jag ta cykeln... men inser ganska snart att det är nåt knas med låset till cykelförrådet... så jag fick kliva på i älga steg... kom precis till kl 8.15... puhhh!

Sen så skulle vi med gruppen sitta å diskutera viktiga begrepp till tentan som är nästa vecka!

Tio personer i ett litet rum å många av oss tio vill säga nåt hela tiden... helst något klokt... det blev rörigt helt enkelt...
Sen så blev det lunch och en tur till en tatuerings verkstad här i stan... en i min arbetsgrupp ska tatuera sig på fredag! Man blir lite sugen... men fegheten kommer fram..
Sen blev det en workshop om klassrumsmiljöer! Den avr helt okej! skulle vilja ha en för förskola oxå!

Sen blev det hem å sen iväg på syjunta som började lite tidigare idag!
Vi gjorde lite skolarbete sen bärpaj!
SÅ gott!

Nu är jag hemma och jag går med vetskapen att jag fått en handledare till min c-uppsats och det känns bra! Ska bara se till å träffa henne! å få ordning på saker och ting!

Dagens funderare: Finns det nåt bättre än vaniljvisp till smulpaj?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

1. NEJ det finns inge bättre än vaniljvisp till smulpaj.

2. Kände en vind från universitetet när jag läste om begrepps-diskussionen efter föreläsningen. rätt härligt.

3. Lycka till nu när du fått handledare!

4. TYCKER OM DEJ!

5. STOR KRAM

2008-09-29 @ 22:06:36
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0