Mums...

Kan meddela läsarna att det nybakade långpannebrödet var gott!
Skoj med ett nytt recept och ännu festligare att det smakade bra!

Har ikväll betat av ett gäng söderläge avsnitt och återigen slås jag av tanken och lusten att få jobba med trädgård! Eller iallafall på hobby vis...men än så länge är det bara lite drömmar och "ritningar" över hur jag ska fixa till det hemma i Värmland. Men som sagt lite svårt i en lägenhet 28 mil bort...
Jaja det är bra å drömma och ha visioner... får ta en sak i taget...
Passade ju på förra gången jag var hemma och plantera iris frön på "strategiska" ställen kring dammen... tänkte det kunde vara fint med lite blått inslag där till de vackra kaveldunsväxterna! Ahhh blir tokig på att jag itne får jobba emr med händerna och kroppen!

Nu blir det nog att sova! Det är ju en dag imorgon oxå!

Ta hand om er!

Skoj att ni börjar bli en liten skara som läser min blogg! TACK!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0