Orkade inte...

Hallåhej!

Orkade inte hålla mig från en tur i skogen i goda vänners lag, utan det blev en tur i svampskogen som resulterade i en hel del trattisar nu som ligger på två plåtar å torkar och en liten burk med vanliga kantareller som blir kvällens lilla extra!
Stekta kantareller på en limpskiva.... mums!

Kände att jag faktiskt skulle få ut mer av att gå en tur i skogen än å försöka pressa med böckerna... får ta det imorgon!

Som en kommentator sa.... Man måste leva oxå.... Tack! :)

Har fått Marie Fredrikssons - Där du andas på hjärnan... en sådan ljuvlig sång rent melodimässigt men textmässigt. Dock har jag inte hittat den platsen på jorden... Men det löser sig nog!
Ta gärna en titt... har inte lärt mig hur man länkar en film till sin blogg så jag gör såhär: http://www.youtube.com/watch?v=Xn2pnQ_-t24&feature=related

Dagens funderare: Social kompetens vad är det?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0