Trodde jaja...

Hade trott att dagen skulle tillbringas som "student" men det blev vikarie istället! Inte helt fel! Riktigt Nice faktiskt!
Blir så även imorgon!

Ikväll var det lite pressat schema... Kom hem vid 17 å då gick jag in på biblan för att finna dels böcker om Tanzania och pyssel böcker och blindskrifts böcker till scouterna!
Sen efter det hem och försöka få ihop logistiken med att lämna över trattkantarellerna till en kompis, sen hem igen å hämta mitt virkeri... en korg! Sen direkt till Syjuntan där det blev paj och te! Gott! Pressat I landsproblem:)

Sen nu är jag hemma och ska snart gå å lägga mig.... ska ju upp tidigt imorgon....

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Känner som att jag har ett slappt liv när jag läser om ditt. :) Men bara man trivs så spelar det kanske ingen roll :) KRAM

2008-09-23 @ 11:00:00
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0