Fredag 28 augusti

Så var det äntligen fredag jag tycker fortfarande att det är veckans bästa dag! Har väl haft en ganska lagom vecka men det ska ändå bli så skönt med helg. Var ju som sagt på balett klass å det var skoj men insåg att jag kommer vilja ha lite mer varierad träning även om jag inte var den mest oviga i lokalen! Så till veckan ska jag runt å kolla på iallafall två stycken träningscenter som har bra erbjudande för mig som student!

Har igår tvättat och organiserat bland saker och ting här i lägenheten och kommer nog att fortsätta med det! Måste ju lixom röja bland alla saker. Samlare som jag är. Ska försöka få ihop några kassar så jag kan gå till myrorna några gånger. Fortsätter med att ta med en kasse dit för att få handla något nytt...

Hade igår efter tvätten bestämt mig för att ha lite service på min "extra" cykel. Sagt å gjort så hämtade jag den och tog hissen upp så nu står den i min lägenhet. Smörjd och skruvad på å däcken pumpade plus nya ventiler eftersom det är hårdvaluta på dem inne på min gård...Har köpt på mig ett gäng så det ska finnas! Ska ta en provtur imorgon!

I helgen blir det att ta det lugnt! Läsa lite är det tänkt och Hälsa på de små bebisarna som finns i min närhet!:) Längtar efter dem och deras föräldrar! Baka börd behöver jag oxå göra! Så denna helgen ska nog oxå gå! Är inte ett dugg orolig för det!

Idag fyller min svägerska år! Grattis!

Nu blir det att rensa bland papper och en massa annat skrot!

Ha en bra fredag!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0