Lördag 29 augusti

Igår hände det! Min fantastiska vän M och hennes D förlovade sig! Jippie! Ahh så glad för deras skull! Längtar tills jag får krama om dem på riktigt! Sen så har jag ju ett bröllop å se fram emot!

Dagen idag började vid halv nio jag gick upp och tog beslutet att baka bullar och bröd! Så det har jag gjort idag! Gött å ha lite i frysen lixom! Efter det så åt jag frukost.

En tur på stan blev det oxå, dagens inköp blev ett par jeans och lite annat. Bland annat cykelslang och limstift med mera! Handlade även lite inför morgondagens fika som ska bestå av blåbärspaj!

Har fortsatt å läst min skönlitterära bok! Återkommer har inte hunnit så långt i "Pilotens hustru".

Sortering av papper och omstrukturering av saker har även pågått idag! Galet vad papper man sparar.

Åhh just det ja en murgröna inhandlades idag oxå! De är så vackra! Vill att den här ska klara sig! Tror att jag har den lite för mörkt men jag vill ha nåt grönt som hänger ner just där... så vi får se hur länge den trivs uppe i hörnet!

Ska väl fortsätta att plocka! Allt som jag dragit fram...

Ta hand om er vänner!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0