Måndag 24 augusti

Idag är det fyra månader till Julafton!
Dags att kanske börja fundera på julklappar till folk åsådär!

Dagen idag har innehållit lite av varje haft drama i skolan å sen lite planering av en uppgift som ska vara klar på torsdag!
Sen har jag varit å handlat inför kvällens syjuntestart! Matiga muffins bakades och de mottogs med glädje, medelhavsmuffins att vara exakt! Fetaost och soltorkade tomater, pesto och basilika bland annat! Helt okej! Bra mellanmål! 

Har även anmält mig till ett provpass på dansstudion! Ett provpass i Balett... Det ni! Rätt så otippat men vi får se hur det går på onsdag! Ska bli grymt spännade och kul! Tänk er en höst där jag får dansa balett... Har ju aldrig hållt på med dans på det här sättet. Endast en termin på gymnasiet! De har en nybörjargrupp vilket är förutsättningen för att jag ska kunna vara med!

Nu har syjuntan börjat och det var trevligt att träffa tjejerna igen!

Hoppas ni har haft en bra måndag! Imorgon blir det en dag på stan.... eller inte riktigt hela dan men lite iallafall!

Ta hand om er vänner ni är viktiga!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0