Så var man åter i....

Norrköping. Höstterminen har smugit sig igång och jag har påbörjat mitt sista år på utbildningen! Så galet skönt.
Vet att det var toklängesen jag skrev men tänker inte återigen förklara varför utan försöka leva i nuet från och med Nu.... Sommaren har varit bra, den har innehållit en hel del umgängestid med syskonbarn och vänner och familj. En del vänner som jag inte träffat på flera år. Har fått varit med om att folk har tagit steg som att förlova, blivit föräldrar, folk som har haft semester på riktigt för första gången! Det sägs att vi börjar bli gamla...Vet inte det ja! Men kanske!

Har insett att jag gillar verkligen att greja i trädgården, fundera över kommande projekt, flytta på blommor, försöka få en större produktion av rabarber... Hoppas att alla plantor klarar sig. Det har varit en historisk högtid hemma i värmland. Att växthuset har fått kompletta glasrutor. det tog bara sisådär... nästan 25 år! Hälften har saknats. Men nu alltså är det glas i alla rutor! Nästa år ska jag odla ordentligt. Har inte gjort det i år.

Jag skall imorgon efter skolan åka hem till värmland för det blir dop! Mitt yngsta syskon barn ska döpas! Wihiiii!
Lyxigt för jag har bil så jag ska åka in på plantagen å se om jag kan fynda nåt....

Ta hand om er vänner!
Kram från er Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0