Söndag 30 Augusti

Så var det söndag.... Den började med sen läggning. Men jag vaknade när klockan var åtta så jag gick upp å skrotade å rotade som vanligt. Fick ihop en blåbärspaj som skulle vara till eftermiddagens fika sammankomst hos en kompis! Med sina två söta döttrar! Innan det hann jag slänga sopor och pappersåtervinningen och bära ner cykeln på gården. Mat lagades och idag blev det kyckling med wokgrönsaker och äggnudlar. Inte helt fel!

En tur på stan och inhandlandet av en lite present till de två små prinsessorna! Det blev en fotoram med tillhörande gipsavgjutnings sak! Tror föräldrarna gillade sakerna! 

Efter en Lång fika! Så gick jag hem och gjorde väl ingenting... jo rensade datorn så jag kunde föra över sommarens bilder. Sen ringde min bror, å de kommer hit i helgen! Äntligen! Förra gången de skulle hit så bröt min brorson armen så de fick skjutas på Kolmårdentrippen! Men nu till helgen händer det! Ska bli så galet skoj!

Nu ska jag gå å lägga mig! En skoldag väntar och vi ska sitta med gruppen å förbereda ett tema som man skall ha i skolan eller förskolan med musik. Sen en föreläsning på eftermiddagen!

Sov gott vänner!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0