Tisdag 25 augusti

Idag är det tisdag och jag är schema fri! Så gött! Så snart blir det en tur på stan! Har redan varit ute en sväng och fått låna en bok av en vän! Till denna kursen, väldigt bra!

Har även fått bekräftelse påa tt jag är anmäld till prova på passet på onsdag! Ska bli galet skojjigt men nervöst. I mailet jag fick fick jag rådet att prata med läraren efter passet  så då får vi se om jag platsar i gruppen nybörjare!
Det festliga är att läraren är engelsktalande så det kan bli en givande upplevelse både dansmässigt och språkmässigt! Hihi!

Ska lyxa till det med lunch på stan idag det blir på Pause ett ställe där man plockar ihop sin egen sallad! Det blir gott!

En del inköp skall även göras! Får se om jag fyndar nåt!

Har även återupptäckt Colbie Caillat och hennes nya album! I love spotify!

Ha en bra dag i solen för här i Norpan lyser den! Hoppas den värmer er oxå!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0