Den 10 december 2009

Hallåhej!
Så var det åter dags att skriva lite. Idag fyller min bror år hela trettio år! Å den firar han på andra sidan jorden! i Australien! Så glad för hans skull att han är där och träffar sina kompisar och får lite ledigt! Han jobbar mycket!

Iallfall jag har snart överlevt en höst till, man tycker den är så lång ibörjan men svissch så är det december och man får pynta och greja och dona med en hel del saker. Har haft praktik nu och det känns, livet som student är soft rent schemamässigt inte van att gå upp i ottan varje dag. Så på lördag blir det sovmorgon.

Har haft förmånen att ha rest lite både till Alingsås/göteborg hem till värmland och stockholm! Skoj!
Skoj att resa! Vill se mer av sverige. Alingsås var en väldigt trevlig stad, härlig och positiv dialekt, gick och log hela tiden och njöt av språket. 
Längtar även till Januari då jag åker till USA! Ska bli så skoj och härligt och se något annat.

Samlar på mig en massa bra tips om kransar och julpynt så när jag komemr hem till värmland ska jag ut i skogen och plocka en massa saker så jag kan skapa!! Längtar. Att få använda händerna mer än hjärnan!

Nu ska jag gå å lägga mig! Imorgon går jag upp kl sex och cyklar sedan en bit som tar typ 20-25 minuter så det gäller att vara på gång!

Ta hand om er vänner!

Kram från amaj

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan få resa upp till norr och hälsa på mig om du vill=) Annars tror jag att jag måste komma ner och hälsa på. Var alldeles för längesen man fick träffa dej. Ta hand om dej och hoppas du får en underbar jul. Kramar från Övik

2009-12-11 @ 15:28:56
URL: http://anjeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0