Tillbaka...

om någon har undrat vart jag tagit vägen.... Har varit hemma i värmland och inte tagit mig tid att blogga. Kommer inte bli så ihållande nu heller för snart om 6 dagar åker jag till Tanzania! Jippie! Galet nervös å pirrig är jag!

Tänkte iallafall bjuda på två bilder en "före" och "efter" bild vid ett besök hos min kusin som är frisör!
FÖRE:
Före

EFTER:Efter

Visst är det skilland...

Jag har fortfarande inte vant mig... har några slags fantomkänslor väntar på att håret ska komma efter att man slängt på huvudet... Men icke! Jag klippte mig i lördags!

Nu ska jag tvätta!

Kram på er så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

WOOOOOW!!!!! Maja! Gud va snyggt!!!! Såhär måste du ha för evigt!! :) Trist att man inte får läsa så mycket av/om dej här på ett tag nu! Men du kommer ha det bäst i afrikat! KRAM

2009-01-07 @ 16:51:03
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Marie

Tittar in här hela tiden...du är så fin!! Hihi! Vill oxå klippa mej kort...vågar inte...tror jag...allt har ju precis växt ut efter min senaste bedrift...KRAM

2009-01-07 @ 17:27:08
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Clara

Åååååå, vad du är snygg vännen! Verkligen toksnyggt:D! Hoppas dagarna går fort till resan nu ;) Kramar!

2009-01-07 @ 20:45:48
Postat av: Madde

Jag tycker det blev himla fint :) Kram

2009-01-07 @ 22:23:06
Postat av: Anna

Men åh va du va snygg i håret. Jätte häftigt. Åh nu blir ja sugen på att klippa det hel kort igen. Va jätte snyggt:)

Kramar från snöiga Övik

2009-01-08 @ 17:52:19
URL: http://annamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0