Torsdag...

Glömde igår å berätta att jag fick en bröllops inbjudan! Jippie jahooooo Skoj å gå på bröllop! 2 maj smäller det! Ska bara fixa till det med lite eventuell dubbel bokning av en tur till Uppsala men egentligen passar det bättre att åka till uppsala helgen före om jag ska vara ärlig då!
Idag har jag skrivit 3,5 sidor till examensarbetet...  varit på stan å fixat en massa saker... så nu fattas det bara ett myggnät å det visade sig inte helt lätt att få tag på. Får ringa runt lite imorgon!
Efter det så träffade jag min kompis på stan så vi handlade lite saker å gick hem till mig å lagade thaisoppa med grönsaker och räkor! Mycket gott... vi kollade på Mamma mia vilken härlig film! massa sång å musik.
Sen ringde en annan kompis å bjöd in mig på middag imorgon kväll! Trevlig har inte träffat dem på hela julen!
Har följt min kompis till bussen så nu ska jag försöka städa bort julen... och diska disken å sen skriva en lista på vad för kläder jag packar ner.
Imorgon blir det lite skola... sen handledarträff sen kommer två kompisar hit vid 13 å ska diskutera sitt gemensamma examensarbete... och jag ska instruera den ena om hur vissa saker funkar här i lägenheten. Hon ska ha tillgång till den!

Nu blir det nog å vara lite effektiv... tänkte få en lång natt... har några timmar att sova igen känner jag!

Ta hand om er!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, kul! Vem gifter sej? KRAM

2009-01-10 @ 15:18:10
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0