Gillar att...

fynda å det har jag verkligen gjort idag! Det som jag skulle köpa gick på i ordinarie pris 1300kr ungefär men eftersom affären ska stänga så får man 70% rabatt! Inte illa så jag fick grejerna för 388kr! SÅ NÖJD. Nu har jag både en toppen bröllopspresent och en super snygg lampa som jag tittat på länge...

Under helgen har jag försökt greja lite med c-uppsatsen scannat in barnens bilder och lite sådär. Läst lite. Men blir så arg på mig själv att jag inte gör något så jag gick ut på en riktigt lång promenad igår vilket var väldigt skönt! Bra musik i mp3 . När jag kom hem så hade det hunnit bli mörkt! Då förberedde jag earth hour tände lite ljus åsådär... började kolla på robinson men stängde av när klockan var halv nio... försökte lösa det japanska siffer korsordet... men somnade som en klubbad säl...

Vaknade lite senare helt yr om vart jag avr å hur mycket klockan var osv...

Söndag, idag har jag bakat efterrätt ska till ett par kompisar i eftermiddag... igen så man vill ju ha med sig nåt!

Ta hand om er vänner!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0