Har fallit dit....

Jepp den här grejen att "flytta" hemifrån till söder i Norpan skulle som vanligt innebära min nya start.... har varit ute och gått varje dag sen jag flyttade dit... spelat nintendo wii så jag har träningsvärk, cyklat 20-30 minuter om dagen på motionscykeln men så fort jag lämnar det å går hem till mig för att plugga ja vad gör jag då? Jo ställer mig å bakar en kladdkaka.... Det är ju så himla gott. .. Så just nu står den i ugnen... Karaktär är inget mellannamn för mig. Jaja har strängt sagt åt mig själv att inte äta så jätte mycket idag.... Får se hur det går!!

Hur har ni det annars då blogg läsare?
Själv så har jag väl skrivit iallfall tre sidor på mitt examensarbete så det går långsamt framåt... har ju hela veckan på mig plus några veckor när den nya kursen har startat! Känns lite märkligt å börja ny kurs om en vecka känns jättelängesen men ändå har jag inte fått avsluta de två föregående uppsatsen och matte kursen men de poängen från mattekursen hoppas jag kommer in snart!

HAr lite huvudbry ang min resa till staterna... hur ska jag göra, typ min sista chans å få gratis boende i SF? Hjälp!

Nu ska jag läsa lite litteratur! Jippie!

Ikväll blir det promenadjunta! Vi promenerar först sen blir det fika!! Vi utvecklar vår syjunta måste jag säga!

Ta hand om er vänner!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för krya på dej-hälsningen. Har suttit under täcket hela dan. Sippat lite på coca-cola. magen är lite lugnare men smärtan och lite feber hänger i. Så trååååkigt och DYRT å va sjuk men men, sen kanske ja får va frisk länge. håller tumma



Du verkar ha det gött oxå. Kladdkaka ska man unna sej ibland. :) Klart du ska passa på å åka te staterna medans du har gratis boende, va funderar du på?! KRAM

2009-03-23 @ 14:53:43
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: carin

När kommer du till SF?? Fast ja antar att det blir efter att jag kommit till sverige.. =/

Kram på dig!

2009-03-23 @ 17:23:50
URL: http://carinmec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0