Helg!

Tentan är skriven nu vntar jag bara på resultatet. Men jag tror att det gick vägen. Kändes helt okej när jag gick därifrån! På torsdag eftermiddag/kväll tog jag och ett par kompisar en cykeltur med lite matsäck i cykelkorgen! Det var en kall fika stund men väldigt trevligt!
Flyttade till "söder" installerade mig och njöt av det som jag nämnde i förrförra inlägget. Dov som en stock i tempursängen, helt galet vilken skön säng! Katterna kom in på fredag morgon till min stora lycka! Katter kan ju vara lite sådär... men de förknippar väl mig med mat.
På fredagen satte jag igång lite med uppsatsen och mailade min handledare med lite frågor! Men det är otroligt segt i starten. Snart är det någon som får slå till mig!

Gick en vända på stan för att försöka hitta lite byxor. Utan resultat, lika bra det. Behöver ioförsig men jaja..
Fredag kväll avslutades framför tvn...

Lördag sov länge och gott i sängen. Tog mig ut på en promenad som landade runt 2 timmar! Så härligt. Chansade på å gå in på HM i Hageby (köpcentrumområde i Norrköping!) Å där lyckades jag hitta ett par svarta byxor och ett par jeans! båda på rea... Det är ju nästan bara där jag kollar på kläder... så hela kalase gick på 247 kr bra för två par byxor tycker jag! Väl hemma åt jag lite matpasta och baconsås! Ikväll blir det nog lugna gatan...

Ta hand om er å ha en härlig lördag/helg!
Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0