Hemma!!!

Hejsan vänner!
Nu har jag landat i Sverige igen, har hunnit med några dagar i snön hemma i Värmland innan jag tog mig till Norrköping och det verkliga livet!
Resan till Tanzania har varit kanon å jag längtar tillbaka till de fantastiska männikorna som jag mötte där men även den ljuvliga frukten som finns att äta! Värmen var det heller inget fel på! Har upplevt en svensk sommar mitt i vintern sen några lata otroligt varma dagar på turistön Zanzibar!

Ska nu ta tag i uppsatsskrivande och tenta! Men jag tror det kommer gå toppen!

Ta hand om er!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter väldigt härligt det där =)

2009-03-03 @ 14:43:30
URL: http://sofale.blogg.se/
Postat av: Clara

VÄLKOMMEN HEM VÄNNEN!!! :)Kram i stora lass

2009-03-03 @ 19:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0