Lördag

Japp då var det äntligen helg!
Fredagen innebar försök till konkret uppsats jobb, men slutade ganska illa. Nya tag under helgen!
Insåg att jag ville gå på en föreställning och ringde en timme innan den skulle börja och fick en biljett på tredje raden på parkett! Inte illa!
Föreställningen var baletten Svansjön!
Åhhh har väl egentligen inte haft någon dröm om att bli någon Prima ballerina men har alltid varit faschinerad av dansformen balett. Deras otroliga kroppskontroll och muskler som bara lyser. Musiken är delvis känd men det är skoj att se den i ett slags sammanhang i samspel till dansen.
Föreställningen var fantastisk och jag är glad att jag gick!
Det var den Moldaviska Nationalbaletten som stod för det vackra de är på turne nu i Sverige!

Lördagen började med brödbak och kakbak! Har även varit och köpt kattmat till en kompis katter, ska dit ikväll och titta på Andra Chansen! Har ju inte sett någon av delfinalerna i år av praktiska själ!

Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren!

Hörs vidare!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0