Måndag

Hallåhej!

Så var syjuntan avklarad med glädje, vi gick en promenad idag och avslutade med fruktsallad och vaniljkesella!
Har även suttit och skrivit och läst lite för examensarbetets räkning! Hoppas att det flyter på imorgon!!
Måste verkligen producera nu för att bli klar med den fick höra ett dåligt exempel ikväll med en som har haft kvar sitt examensarbete i fyra år... det är länge det. Jag ska försöka klara det.

Resan... är tänkt att genomföras i början av juni om jag nu kommer iväg... vill gärna åka å det vore toppen å träffa på dig där! Men jag vill helst inte åka själv! Har ju sällskap på kvällarna av min brors flickvän men det vore skoj å dels ha någon att dela resan och upplevelserna med. Å på dagarna så jobbar ju hon så då kan det ju bli lite ensamt! Men vi får väl se jag kanske tuffar till mig!!

Nu blir det att gå å lägga sig! med vetskapen att färjestad ha vunnit matchen ikväll!! Jippie! Detta kan gå bra det!

Ta hand om er mina vänner!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: anna

hallå hej!! Va ska du nu ut på för en resa?? Va spännande. Ja längtar verklien efter att resa nu. Blir kanske av till hösten för mig. Hur är det annars då?? Går det bra i skolan??

Kramar

2009-03-24 @ 09:06:12
URL: http://annamahler.blogg.se/
Postat av: carin

början av juni låter kanon! Då är jag troligtvis här! :D

2009-03-24 @ 23:06:16
URL: http://carinmec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0