Nu ni...

Har idag på förmiddagen suttit med uppsatsen och kommer så att göra i eftermiddag oxå. Detta efter att jag fått ett mycket trevligt samtal från min bror med familj som ska komma å hälsa på framöver å då måste jag ju vara klar! Som sagt jag jobbar bäst under press! Hoppas det håller i sig. Ska försöka skicka det jag skrivit till min handledare för vidare utveckling!
Sen har jag varit inne på skatteverkets hemsida och kollat vad jag får tillbaka i skatt! å det man kan säga att det blir bra!!
Har ju en massa andra saker och se fram emot och måste verkligen fixa den här uppsatsen!

Ha det toppen vänner!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

h!ÅH så härligt!! Alltid gött med "oväntade" pengar! :) Hoppas allt är gött annars! Lycka till med skrivandet nu! KRAM

2009-03-26 @ 17:23:34
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0