Ska försöka

bättra mig på att blogga iallafall en gång om dagen. Men om jag ska vara ärlig så har inte lusten funnits där eller här... eller nåt.
Mitt liv består av många fantastiska saker jag vet... Men bland annat skolan och mig själv. Det kan uppfattas egocentriskt eller nåt att skriva så men just nu är jag trött på dessa två saker som jag nämnde ovan. Trist är då att inse sanningen att livet består just nu mycket av dessa två saker... Allldeles för mycket tid med mig själv och skola. Håller som bäst på att plugga till en tenta som jag ska skriva imorgon! Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra. Vill inte ha något släpande. Utan beta av alla kurser iallafall under det läsår som de pågår eller har påbörjats på.
Uppsats skrivandet går oerhört trögt. En del runtomkring mig är i fas med att lämna in och gå på seminarium... så det känns lite... men jag har själv valt det.

Dock en fantastisk sak som är på gång det är att jag ska få flytta till "söder" ett par veckor mina vänner ska nämligen åka på en välförtjänt semester till Thailand och jag ska hålla ställningarna i deras lägenhet och se till deras katter Trissan och Sotis! Ett hedersamt uppdrag som jag är stolt att jag fått förtroende att göra! Ska göra mitt bästa!
Det som tillkommer i denna uppgift är en tempur säng som tydligen ska vara det allra bästa å sova i... enligt experter! Ska bli intressant enligt innehavaren av sängen så tar det ett tag å vänja sig... men vi fårla se.
Jag kommer ha fri tillgång till Nintendo Wii så det ska oxå bli skoj å få spela av sig lite.... är ju löjligt förtjust i tv-spel men har lixom aldrig vågat köpa för det kan leda till alldeles för mycke spelande...

Men framför allt jag kommer att ha trägolv under mina fötter och katter som kryper upp i knäet i soffan å bara spinner!

Saknar min katt Humlan eller djur överhuvudtaget. Det är nåt speciellt!

Ja det var välla lite som händer å fötter. Å förövrigt är jag otroligt glad över vårt bidrag till stora melodifestivalen! Marlena Ernman kan ha en stor chans borta i Moskva tror och hoppas jag! Vore roligt att få gå på en stor final i Globen...

Nu blir det till att sova! Kl 14-18 imorgon skrivs det tenta så det gäller att förbereda sig väl!

Ta hand om er vänner! Jag ber för er varje kväll!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: carin

Lycka till med tentan! Nu ska jag cykla till parken med treåriga Kate.

Sköt om dig!

Kram

2009-03-19 @ 17:44:37
URL: http://carinmec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0