Skulle...

skriva ett nytt inlägg förut men då ringde telefonen! Vilket resulterade i att jag har varit och spelat Laserdome! Det var fantastiskt skoj! Jag var inte bäst å inte sämst! Men det var så skoj!
Idag har jag försökt komma igång med uppsatsskrivandet... gått sådär men jag ska träffa min handledare imorgon så nu hoppas jag att frågetecken ska rätas ut och att jag finner lusten att skriva och producera! Har ju även anmält mig till matte tentan som jag missade under min resa! Ska försöka fixa den så har jag inga rester!!!
Har även varit och fikat med ett par kompisar! Åhh vad härligt å träffa dem!
Nu har jag tagit mig en kopp te å sitter å njuter av att vara hemma i min egen lägenhet. Har saknat den lite å min soffa!

Ta hand om er mina fantastiska vänner!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: carin

Hej!

Vad kul att du är tillbaks i bloggen igen! :)

Sköt om dig!

Kram Carin

2009-03-05 @ 18:53:05
URL: http://carinmec.blogg.se/
Postat av: carin

Hej!

Jag kommer hem lagom till midsommar tror jag, för kristin gifter sig helgen efter. Sen vet jag faktiskt inte om jag åker tillbaks till usa igen, eller stannar hemma. Har inte bestämt mig än.. Du hade vänner här i SF lr hur var det..?

kram

2009-03-06 @ 04:28:17
URL: http://carinmec.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! :) Ja de känns skönt faktiskt. Det är Ida Thorängen och hennes Mattias som fyller år och ska gifta sej :) Kram

2009-03-06 @ 14:46:20
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0