Hur funkar det...

att orka hålla uppe motivationen till att blogga... Har inte velat eller haft lust på sistonde... men det speglar väl livet i stort. Har allt vackert runtomkring mig att vara tacksam över, både vänner, naturens vårskönhet, spännande saker som finns och händer runtomkring mig. Har sedan sist blivit faster till ytterligare en pojke! å jag träffade honom i helgen som gick å han var så liten.... så vacker... alldeles fantastisk å jag bara väntar på att höra honom tala och få se vad han kommer bli för krabat!
Har sedan sist även varit ute på ltie resor en till uppsala som var toppen å sen en tur hem på festligheter i form av ett bröllop! Mitt i allt detta ska man göra skolarbete å engagera sig och producera en massa texter som skall vara genomtänkta. Men när inte orken finns så blir kvalitén  sådär... men man kanske ska ha en svacka någon gång under ens studie period.... har hittils min värsta nu!

Dagens bästa var nog ändå en gigantisk kakaobulle på bagarstugan här i Norrköping! å Kaffet!

Nu blir det att sova ska ha drama i fyra timmar imorgon!

Kram Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo, tyvärr äre nog så att typ alla har nån form av svacka under plugget. I had a biiiig one mitt andra år på universitetet. Då ville jag bara hoppa av. Men man klarar det, DU kommer klara det! Hoppas morrondagen är lite lättare!

Grattis till brorsonen! KRAMAR

2009-05-05 @ 21:36:38
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0