Mycke hinner hända på...

två veckor. Sist jag skrev jag med förväntan och längtan för den kommande helgen! Men det blev helt annorlunda... Min brorson bröt armen så de kunde inte komma. Jättetråkigt men de kommer någon annan gång. Jag har blivit av med min cykel, hunnit vara uppe i Falun och jobbat och kramat om en massa härliga människor... Jag längtar tillbaka dit. 
framförallt  till de fantastiska människorna.
Har även hunnit avsluta min praktik fick en fin choklad ask som tack och jag hade bakat "kladdkakefötter" till barnen och fröknarna.
Har hunnit skriva en hemtenta och reflektionsdokument och en utvecklingsplan nu väntar jag bara på godkänd på dessa.
Livet rullar på nåt galet fort.

Kom hem i söndags från Dalarna då gick jag bara in en snabb sväng hos mig för att sedan vandra vidare till söder i stan för det skulle bli kattvaktande denna vecka. SÅ nu har jag varit där och dammsugit och torkat rent så de inte behöver städa det första de gör iallafall... Ska bli skönt att sova i sin egna säng på lite drygt en vecka!

Ikväll skall vårruset genomföras... årets mål är att ta sig runt... drog ju till någon slags muskel när jag med vild glädje spelade norsk brännboll på Konfirmationslägret! Som jag har lite känning av än... men tål inte mycket....
Har ju inte tränat något heller eftersom förkylningen har suttit i länge... många orsaker... men jag ska börja träna ordentligt... Vet att jag mår så bra av det.

Nu blir det att ladda mentalt....

ta hand om er vänner!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :o)

Vad är kladdkakefötter..!?

Snart ses vi!! Hur länge stannar du? När kommer du? Sover du i Falun? Kram!

2009-06-08 @ 22:07:37
Postat av: Tilda

mitt namn försvann :o(

2009-06-08 @ 22:08:11
URL: http://matildakolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0