Nåt måste de ju vara...

Har nu återigen praktik! Och förra perioden jag var ute så fick jag efter några dagar ont i halsen och det höll i sig tills perioden var slut sen så blev jag ju jätteförkyld efter praktiken sen nu när jag kommit tillbaka till vfu´n så har jag åter igen fått ont i halsen och känner mig konstig i huvudet. Så nu börjar jag fundera på om det är nåt i väggarna eller nåt som inte riktigt står rätt till... Min far som ibland anlitas som "mögelhund" är väldigt känslig för mögellukt. Och jag funderar på om det är något sånt...
Nu luktar jag på mina kläder och de luktar lite suspekt...

Skumt... Har återigen surfat på googel och kollat vad för slags symptom man kan ha på mögel och de stämmer in på mig.

Nog om mig!

vädret idag har varit regnigt vilket är bra för djur och natur!

Längtar till nästnästa helg då ska jag till Kolmården! Med mina brorsbarn! Jippie!

Nu blir det lite TV

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

det låter ju mystiskt det där

2009-05-07 @ 20:43:00
URL: http://sofale.blogg.se/
Postat av: Carin

Vad kul det är att surfa in på din blogg och upptäcka att du uppdaterat den ngt! =)

Det blev ingen SF-resa för dig lr?

Snart är jag på väg hem, har inte riktigt fattat det än..

Vi ses i sommar på Gullnäs!

Kram

2009-05-12 @ 19:25:45
URL: http://carinmec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0