Tisdag

och bara sex dagar kvar på praktiken. En massa saker som måste göras. Men jag är glad att det minskar med praktik dagar.  Ju närmare helgen med finbesök av bror med två söner, ska bli så galet kul att de kommer hit! Längtar tills jag får krama om dem!
Sen så närmar det ju sig att jag skall åka upp till Falun, återigen på jobb! På kristihimmelfärd Trevligt! Men eftersom det är en hel del moment kvar i skolan som ska göras och lämnas in åså så känns det lite pressat. Men jag jobbar ju bäst under press.
Nu tittar jag på eurovision och håller alla tummarna jag har för Malena! Åhhh låten är så bra och jag ryser när hör henne!
Å vad jag kunde höra och bedöma av jublet i hallen så bådar det gott!

Ta hand om er vänner!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0