Onsdagen den 4:e November

Hallå!
Skriver inte så ofta men ibland så!

Har i veckan haft träslöjd vilket har resulterat i en täljd nagel.... så det blir väl å ha tejpad tumme fram till jul..... Så ivrig i mitt skapande.
Har under några veckor haft beslutsångest över den kommande helgen... Den innehåller nu i dagsläget en sväng hem till värmland för att gå på en kompis examenskonsert. Kände att jag verkligen ville hem på den. Natt till lördag befinner jag mig på bussen på väg till Sthlm för att på lördag umgås med vänner jag inte sett på jättelänge, sen på söndag ska jag hänga med en annan kompis, vi ska på konsert på globen med Kirk Franklin, Samuel Ljungblad och Ole Börud. Ska bli skoj.

Men det blir ju lite farande framåtillbaka men det kommer det vara värt.

Helgen som gick var jag i Falun! Som att åka hem, har njutit av att träffa mina vänner där. Gå på gudstjänst, träffa konfirmander! Bar glidit runt helt enkelt. Galet mycke jag är tacksam över mina vänner! Inte bara där utan alla vänner som finns i mitt liv.

Sen så har det nu införskaffats biljetter till San Fran... i januari bär det av på en 10 dagars tur! Ska bli skoj och se något annat.

Nu ska jag plocka lite... så inte lägenheten lämnas i kaos.... åker ju till värmland imorgon!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: carin

Ska du åka till San Fransisco??? Jag blir ju inte måttligt avundsjuk nu maja!! Längtar så mkt tillbaks! =)

2009-11-06 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0