Fredag den 23:e oktober

Så var det fredag igen! Hört uttrycket att det endast är måndag fredag och den här veckan känns det verkligen som det.

Jag har avslutat kursen, väntar bara på att min utvecklingsplan är godkänd! Hoppas på det.

Igår torsdag satt jag i seminarium hela förmiddagen! Nio stycken portfolios skulle behandlas... vilket tar på en. Men sen blev det mat från Spicy hot thaimat! SÅ gott. Efter det satt vi lite med gruppen och gjorde klart det sista com vi var tvunga att göra.
Men efter det så gick jag hem och påbörjade produktion av c uppsatsen. Kom väl inte så långt innan det kom ett mail från bredbandsbolaget, med min inbjudan till voddler! Sagt å gjort fick jag ju naturlugtvis ladda hem det... sen även testa det. Voddler är alltså som spotify fast med film. Å det funkade super bra!
Efter att jag kollat på en film och sedan så kollade jag igenom filmutbudet och det är rätt så brett till och med träningsvideor. Efter det iallfall så kom jag igång lite å skriva på uppsatsen. Känns toppen, jag ska sitta i helgen oxå. Fast imorgon ska jag ut i skogen och plocka svamp!

Idag har jag varit på min vfu plats och vickat! Det var skoj!

Nej nu ska jag nog kolla lite på tv och voddla lite.... hihi

Ta hand om er!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0