Söndag den fjärde oktober

Så var det oktober, jag har varit katt och lägenhetsvakt! Vilket har varit väldigt trevligt och mysigt! Härligt att ha en katt som ligger i knät och spinner så där härligt som katter kan spinna! Har även njutit av att sova i en tempursäng! En sån får det bli när jag börjat jobba! Har kännt mig så utvilad när jag vaknat, har heller inte vaknat under nätterna. När folket kom hem så hade jag lagat mat så de slipper ställa sig och göra det direkt. Det var trevligt å få en liten uppdatering! Fick även en fantastisk present för uppdraget, vilket jag verkligen inte behövde men jag är så tacksam! Ska bli så skoj!
Under veckan har jag haft vfu! Det är skoj att vara i skolan men väldigt annorlunda mot förskolan. Men det har gått riktigt bra och jag trivs. Handledaren är kalasbra!  
 
I fredags så kom jag inte från skolan förrän vid fyra tiden men jag hade bestämt mig för att köra ett pass i gymmet å det gjorde jag faktiskt! Sen bastade jag, alltså det är så lyxigt med bastu! 
Efter det blev det en cykeltur. Plockade lite rönnbär och sen så köpte jag faktiskt pizza! även det var lite lyxigt!

Lördag så bakade jag lite inför helgens lite firande. Hoppas att det ska smaka för folket.

Imorgon har jag studiedag hemma för handledaren tycker att det bara blir att sitta av tid... så därför skall jag vara effektiv med skolarbetet. Så jag med gott samvete kan vara hemma i värmland till helgen och början av nästa vecka! Åker ju hem på fredag ska bli härligt!

Imorgon skall jag tvätta och plugga och ja en hel del alltså! Vore gött att träna oxå, men jag får se hur effektiv jag är. Måste få klart skolarbete...

Nu blir det lite tv och söndags vara bara!

Ta hand om er vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0