Tisdagen den 20 oktober

Jepp så har det gått ett tag sen jag skrev, men jaja! Det har varit rätt så fullt upp. Har hunnit med en tur till värmland och fyllt år och firat det och sedan träffat en hel del vänner. Härligt! Har även hunnit med ett kalas här i Norpan oxå som visade sig bli en toppen tillställning! Det är gästen som gör festen!
Sen har vi haft lite i skolan, denna vecka har jag bara ett seminarium, ska ju i och för sig förbereda mig till det och det har jag delvis gjort har ju morgondagen på mig.
Idag har jag tränat och varit på stan, så trevligt. Handlade lite julklappar och lite till mig själv! Vi både åt mat och fikade på stan! Vardagslyx! När jag väl kom hem så gjorde jag iordning två tacopajer! Gött, nu är äntligen tacoköttfärsåsen slut. Har ätit taco, nachos tallrik ända sen i fredags... dagens variant var alltså tacopaj! det var gott. Men imorgon tror jag att det får bli nåt annat!

När ändå ugnen var igång så slängde jag ihop en kladdkaka! till helgens eventuella besök! Vi får se om det blir av! Vi har iallafall bestämt att vi ska ut och plocka svamp på lördag! Hoppas att det finns nåt. Vill verkligen ha lite trattisar i skafferiet.

Har även snöat in mig på Michael Bublé igen åhhh vilken röst!

På måndag börjar jag min nästnäst sista kurs på lärarprogrammet! Känns skumt och konstigt, folk som valt att vara klara strax efter jul har börjat söka jobb, en ny fas i deras liv. Känns långt fram i framtiden men det är det ju egentligen inte. Längtar på ett sätt men vill även stanna tiden....

NU blir det att gå å lägga sig, viktigt med rutiner ibland... så man får nåt gjort!

Ta hand om er vänner!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0