Torsdagen den 29 oktober

Idag är en historisk dag.... iallafall lilla majas liv... hon har införskaffat ett par svarta "skinn" stövlar som faktiskt går att stänga. Det är typ första gången jag får igen dem eftersom mina vader är gigantiska.... genetiskt! Men iallfall! Jag hittade dem på rean på din sko... fick dem för 99 kr! Helt galet!

Idag har jag haft skola mellan 15-17 handlade om forskning och den kommande b-uppsatsen som vi ska skriva i vår. Före det så har jag hunnit städa och gå en tur på stan, läst lite alltså blandad kompott.

Har även fixat biljetter till helgens resa till Falun! Var väl på tiden! Men jag har fått bra priser! Sista minuten!

Har även kollat på flygbiljetter till San Fransiscio (ursäkta stavningen) och det finns verkligen hopp nu. Satsar på att åka efter nyår. Vet att jag har nämnt det förut att jag ska åka dit men jag hoppas verkligen att det genomförs nu.

Imorgon ska jag sätta mig på tåget, ta fram datorn och skriva järnet på min uppsats. Fick ju en hel del gjort när jag hade med mig datorn förra gången. Känner mig taggad att skriva! Taggad att lägga fram! Taggad att bli klar.

Vill önska er en trevlig helg! Ta hand om varandra!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0