Torsdagen den åttonde oktober

Så var det äntligen torsdag imorgon får jag åka västerut! Jippie! Ska åka bil lyxigt! Ska bara ta mig igenom sista dagen på vfu´n det ska nog gå bra!
Längtar till lördagen då jag ska få fira min födelsedag med mina tjejer. Sen fira kärleken på bröllop. Har gjort ett kort till brudparet! Sen på söndag får jag samla min fantastiske famlij till kalas.
Har bestämt mig att stanna i värmland till på tisdag för att få njuta lite. Dessvärre har jag inte skött mina skoluppgifter så det får nog bli någon timme med protfolioskrivande.

Men jag önskar er en trevlig helg! Jag ska göra allt för att det ska bli det, förutsättningarna är goda!

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0