Måndag den sjunde september

Hallå vänner!

Så var det ny vecka! Härligt! Helgen som gått har varit toppen! Har haft besök av bröder och brorsbarn! En tur till kolmården och bara vara tid! Kolmårde i sig var häftigt, men det blir lite konstig att se djuren i bur...

Men delfinerna gjorde intryck och så även snöleoparden! Björnarna i safarit var oxå häftiga och mäktiga!

Efter att min mellersta storebror med barn lämnat östergötland så kom min yngsta storebror! Han var på genomresa och vi hann med både mat och fika och ett besök ute på ett bygge som det företaget han jobbar åt har ritat. Mäktigt, stort, lyxigt, men inte riktigt klart än!

Efter det blev den en kvällstur till ett par kompisar! Alltid trevligt hos dem!

Måndag innebar fyra timmar rörelse i en "riktig" gympasal, vi talade om arbetsmiljö intressant och viktigt!

Eftermiddagen idag har inneburit att jag börjat träna på ett bra och välordnat gym här i Norrköping! Nautilus! Ska bli härligt å kunna gå på pass å bara ha så skoj när man tränar! Vi började ju med ett styrkepass idag så musklerna känns!

Syjuntan ikväll innehäll soppa och kaka så gott!

Nu blir det att drömma sig bort i Ikea katalogen som jag fick idag!

Ta hand om er vänner!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: Marie

Gött å träna...ska oxå börja träna och när vädret börjar bli äckligt promenaderna inte lockar. KRAM

2009-09-08 @ 15:27:04
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0