Onsdag andre september

så var det redan september och jag vet att jag inte har skrivit på några dagar men så kan det bli!
Jag har haft en del i skolan och sen har jag inte tyckt att jag har nåt att skriva!

Idag har jag haft rörelse i skolan härligt. Sen har en text skickats in till ett seminarium som vi ska ha imorgon!
Sen så blev det en tur på stan med en kompis men vi ahr även varit och bokat in ett möte på ett träningsställe så på måndag ska vi dit och få vår dom... Det känns roligt och spännande att komma igång å träna igen! Nya pass å nytt träningsprogram för gymmet!

På stan köpte jag en väska! händer inte så ofta att jag hittar nåt som passar! Men det känns bra!

Sen så är jag "nere" i en "jag vill köpa hus" period! Kollar på hemnet å drömmer å funderar på hur jag kommer att ha det i framtiden på min "gård"!! hihi härligt å drömma iallafall!

Nu blir det att kolla lite på tv.

Ta hand om er!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0