Onsdag den 16 september

Idag är det onsdag och mitten av "arbets veckan"  och jag har varit i skolan och förberett morgondagens skoldag, efter det blev det träning på Nautilus vi körde ett gympass drog igenom hela kroppen! Skönt. Efter det så gick vi med gott samvete till Bagarstugan i Knäppinsborg där de har väldigt gott fika! En trevlig innergård där vi satt och njöt av kaffe och bulle! Å mitt när vi sitter där så kommer LaGaylia Fraizer in där... för hon ska ha konsert här i Norrköping ikväll! Å jag bara börjar le stort när jag får se henne å hon då säger hon Hej Hej! Bara sådär! Så festligt tycker jag!
Så det kommer jag leva på ett tag! Beundrar ju henne som artist och människa! VM i energi på scenen och verkar ha ett gott förhållningssätt till livet!
Här kommer en vacker sång som hon sjunger

Nu blir det att kolla på Idol och ta det lugnt!

Kram på er vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0