Onsdag den 23 september

Hallihallå!
Så var det onsdag igen! Härligt!
Insåg idag när jag gick från Nautilus att jag varit där fyra dagar i rad! Det går riktigt bra med träningen! Det första jag gjorde av de fyra dagarna var ett yogapass på söndagkväll. Kom hem från Örebrotrakten på söndag vid 17 och kl 18 började yogan. Var uppe hos en kompis och firade hennes trettioåriga födelsedag! Skoj å vara med och fira henne och träffa henne!
Åter till yogan så himla skönt. alltså så avslappnande fast ändå så intensiv träning men jag var så skön i kroppen och knoppen. Så det ska jag gå på fler gånger! Sen på måndag hade jag och min kompis M gjort upp att vi skulle träna före skolan! Så det gjorde vi. Gick bra, vikterna ökar om man säger så!
På tisdag så hade vi skola från kl 9 till 17 men på eftermiddagen så hade vi sörelse så vi var redan ombytta så vi jag och min kompis M gick till gymmet och körde en vända! Gick bättre än väntat! Å idag så hadfe jag bokat mig på step up! Toklängesen jag var på ett sånt pass, typ tre år sedan när vi körde hemma i kyrkans sporthall! Det kom lixom över mig att vi var ett gäng som faktiskt tränade flitigt. Vi hade så skoj!

Imorgon blir det bara en promenad. Gymmet får vänta till helgen, skulle jag tro att kroppen behöver vila, den är ju inte van å träna så mycket!

I skolan går det väl bra... har vfu till veckan så man borde väl ta tag i det. Uppsatsen har jag tittat och ändrat lite i den men jag borde verkligen lägga manken till för att få klar den.

På fredag ska jag äntligen klippa mig! SÅ gött ska det bli.
Ska på söndag vara katt och lägenhetsvakt! Skoj å få lite miljöombyte och sällskap i form av katter.

Nu blir det att krypa till kojs snart!

Ta hand om er!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: Marie

Gött å klippa sej! Borde oxå men väntar på att det ska växa ut så sparar det tills det blir lite längre så det går å göra nån vettig frisyr av det. Det ska bli så härligt att ses snart!! KRAM

2009-09-26 @ 15:17:50
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0